My lubly buddies

Sunday, June 24, 2012

Me + You = HAPPYFAMILY !!

Hepp ! Hooree ! haha.
Dh mkan belum ? Sihat ?? hehehe..
Harap yg sudi baca ni semua sihat walafiat n dah mkan mlm tadi :)

Okey. Semua org nk future yg happy ending with yg tersyg kan ??
Tipulah kalau tak nak kn?
Iqa pn selalu berdoa iqa akan dpat bersama dia. Bg iqa skrg dia dh jd sebahagian dr hidup iqa!!
Segala2 hal iqa buat bersama dia.
Tipu lah kalau tak syg kn dia? hehehe..
Tapi nenek kata pas belajar ni jgn kahwin lg :')
Sbb nenek nak iqa tanggung dia dulu.
"Tak pe nenek ! Dun worry ! I will take care of you ! I promise you ! Believe me :)"
Iqa dh bincang ngan ayie. All could be allright !! hehehe
We love you nenek !!


Semua tntg masa depan kami dah rancang ! Harap2 tak da pa halangan :)
Sekarang ayie pun tgh cari kerja yg tetap utk jangka masa panjang.
Harap dia dapat ! Dia ad gak buat perancangan nk buat business!
Dlm perancangan la. Tak cmfirm lg :)

Kami akan bina istana indah kami perlahan2 :)
InsyaAllah ! Kalau nad jodoh, kami akan bersama ..




2 comments:

Supermiza. said...

semoga segala yang dirancang akan menjadi kenyataan kelak ;)

Iqa :) said...

InsyaAllah . harap2 mcm tu . Doa kn kami :)

Princess Crown