My lubly buddies

Friday, April 27, 2012

Kisah Lalu tak usah dikenang

setiap tragedi dan kisah-2 pernah terjadi dalam hidup kita maybe akan memberi kesan yg sgt pada diri dan hidup kita.. betul tak?
Iqa pun ada kisah silam yg sgt hitam gelap gelita pernah jd dlm hidup iqa .
tapi semua itu dah bagi iqa sesuatu yg harus buat sebagai pengalaman hidup yg paing mencabar dalam hidup iqa. seriously, mmg iqa tak akan lupa segala-2 nya.
dgn pengalaman tu semua . iqa rasa kuat utk hadapi masa hadapan dan berhati-2
dgn sesiapa shj di alam realiti ini.
bukan iqa je, maybe org lain pun ada kisah masing yg kita tak tahu.
selain itu, maybe salah silap kita. tindakan kita yg salah tu menyebbabkan kita rasa menyesal seumur hidup kita :')
TOPIC CHANGE!
satu lg hal, jgn disebabkan tragedi tu terjadi dlm hidup kita
dan salah kan 100% pd org tu.
maybe kita juga ada salah nya.
setiap manusia ada kekurangan masing-2
percayalah setiap org ada cara masing-2 dan pengalaman masing-2.
iqa rasa setiap org ada sebab masing-2 dia jd mcm ni.
maybe kita tak tahu masalah dia sbnar tapi sekurang-nya fahami lah dia.
percayalah.
orang disekeliling kita sentiasa sygkan kita :)
i love you CAPITAL S :)

2 comments:

Fiza Diaries said...

peristiwa 'yang lepas' mengajar fiza erti menghargai seseorang itu sebelum 'dia' pergi jauh dari hidup kita. fiza hanya Redha :))

nuriqa said...

ye.. semua itu mengjr erti kehidupan realiti kita. segala-2 nye, harus terima dgn penuh keredhaan drpd nya :)

Princess Crown